Hur får jag support?

Vi erbjuder support på olika sätt, se nedan.

Supportärende

Det sätt vi rekommenderar är att du loggar in i kundpanelen och skapar ett supportärende. Du ser dina tidigare ärenden samt status över dem.

Chatt

Du når oss via chatt på vår hemsida och i kundpanelen. För support och information om ditt konto kommer vi kräva en pin-kod du får via SMS eller e-post. Du kan även se pinkoden inloggad i kundpanelen. Detta för att vi ska kunna säkerställa att du verkligen är kund hos oss.

E-post

Du når oss via e-post och vi svarar normalt inom 24 timmar. Skickar du från en okänd e-postadress, dvs en e-postadress som inte finns som kontakt kommer vi att hänvisa till att kunden får höra av sig.

Telefon

Under kontorstid kan du ringa vår växel. För support och information om ditt konto kommer vi kräva en pin-kod du får via SMS eller e-post. Du kan även se pinkoden inloggad i kundpanelen. Detta för att vi ska kunna säkerställa att du verkligen är kund hos oss.


Fick du hjälp?

mood_bad Nej 0
mood Ja 0
visibility Visningar: 163
Relaterade artiklar: